Test Tematik
Sinjalet e rrezikut
Sinjalet e ndalimit
Sinjalet e detyrimit
Sinjalet e perparsise
Sinjalet horizontale dhe sinjalet që tregojnë pengesa
Sinjalet semaforike dhe të policve të trafikut
Kufijtë e shpejtesisë, rreziku në trafikun e ngarkuar
Distanca e sigurisë
Rregullat e qarkullimit të mjeteve
Rregullat e perparsisë në kryqëzim
Rregullat e parakalimit)
Rregulla të ndryshme
Sistemet e pajimit
Sjelljet për parandalimin e aksidentëve rrugore
Kuptimi, gjykimi dhe vendimarrja
Përkufizimet rrugore dhe të trafikut
Sinjalet treguese
Sinjalet plotësuese
Panelet plotësuese
Ndalimi, qëndrimi, pushimi dhe nisja
Përdorimi i dritave
Lejedrejtimi
Përgjegjësia civile
Kufizimi i konsumit
1
Hyrja në autostradë nga korsia e shpejtimit bëhet duke u dhënë përparësi mjeteve që janë në qarkullim.
Saktë
Gabim
2
Në autostrada lejohet të qarkullojnë motorët me cilindratë mbi 150 cm?.
Saktë
Gabim
3
Në autostrada mund të përdorim korsinë e emergjencës për parakalim.
Saktë
Gabim
4
Trekëndëshi i lëvizshëm i rrezikut përdoret edhe nga motor?t e ndaluar në karrexhatë, jashtë qendrave të banuara.
Saktë
Gabim
5
Në autostrada lejohet qëndrimi i mjeteve për të marrë pasagjerë.
Saktë
Gabim
6
Trekëndëshi i lëvizshëm i rrezikut i vendosur në një rrugë interurbane mund të sinjalizojë një mjet të ndalur në karrexhatë për shkak të një defekti.
Saktë
Gabim
7
Trekëndëshi i lëvizshëm i rrezikut vendoset jashtë qendrave të banuara.
Saktë
Gabim
8
Në autostrada shpejtësia maksimale e lejuar për autovetura është gjithmonë 80 km/orë.
Saktë
Gabim
9
Kur këmbimi i mjeteve është i pamundur, mjeti që në sensin e tij ka pengesën duhet të shtojë shpejtësinë për të kaluar sa më shpejt pengesën.
Saktë
Gabim
10
Kur ngarkesa e vendosur në mjet del jashtë karrocerisë në pjesën e pasme, duhet të sinjalizohet me "trekëndëshin e rrezikut".
Saktë
Gabim