Test Tematik
Sinjalet e rrezikut
Sinjalet e ndalimit
Sinjalet e detyrimit
Sinjalet e perparsise
Sinjalet horizontale dhe sinjalet që tregojnë pengesa
Sinjalet semaforike dhe të policve të trafikut
Kufijtë e shpejtesisë, rreziku në trafikun e ngarkuar
Distanca e sigurisë
Rregullat e qarkullimit të mjeteve
Rregullat e perparsisë në kryqëzim
Rregullat e parakalimit)
Rregulla të ndryshme
Sistemet e pajimit
Sjelljet për parandalimin e aksidentëve rrugore
Kuptimi, gjykimi dhe vendimarrja
Përkufizimet rrugore dhe të trafikut
Sinjalet treguese
Sinjalet plotësuese
Panelet plotësuese
Ndalimi, qëndrimi, pushimi dhe nisja
Përdorimi i dritave
Lejedrejtimi
Përgjegjësia civile
Kufizimi i konsumit
1
Shpejtësia e lëvizjes së mjetit duhet ngadalësuar, kur fushëpamja është e kufizuar.
Saktë
Gabim
2
Shpejtësia maksimale e lejuar në rrugët interurbane dytësore në Republikën e Shqipërisë është 80 km/orë.
Saktë
Gabim
3
Drejtuesi i mjetit duhet të rregullojë shpejtësinë e lëvizjes së mjetit duke pasur parasysh llojin e sistemit të ushqimit të tij.
Saktë
Gabim
4
Shpejtësia e lëvizjes së mjetit duhet të zvogëlohet deri në ndalim, kur kafshët që gjenden në karrexhatë japin shenja frikësimi.
Saktë
Gabim
5
Drejtuesi i mjetit duhet të rregullojë shpejtësinë e lëvizjes së mjetit duke pasur parasysh fushëpamjen e rrugës.
Saktë
Gabim
6
Kufiri maksimal i lejuar i shpejtësie në një rrugë interurbane kryesore është 60 km/orë për autokarrot.
Saktë
Gabim
7
Drejtuesi i mjetit duhet të zvogëlojë shpejtësinë e lëvizjes së mjetit ne rrugët interurbane dytësore.
Saktë
Gabim
8
Përpara një kalimi në nivel, drejtuesi i mjetit duhet të ndalojë mjetin kur barrierat ose gjysmëbarrierat janë të hapura.
Saktë
Gabim
9
Shpejtësia e lëvizjes së mjetit duhet të ngadalësohet në afërsi të kryqëzimeve.
Saktë
Gabim
10
Shpejtësia e lëvizjes së mjetit duhet ngadalësuar në ngushtimet e rrugës ose në prani të pengesave në rrugë.
Saktë
Gabim