Test Tematik
Sinjalet e rrezikut
Sinjalet e ndalimit
Sinjalet e detyrimit
Sinjalet e perparsise
Sinjalet horizontale dhe sinjalet që tregojnë pengesa
Sinjalet semaforike dhe të policve të trafikut
Kufijtë e shpejtesisë, rreziku në trafikun e ngarkuar
Distanca e sigurisë
Rregullat e qarkullimit të mjeteve
Rregullat e perparsisë në kryqëzim
Rregullat e parakalimit)
Rregulla të ndryshme
Sistemet e pajimit
Sjelljet për parandalimin e aksidentëve rrugore
Kuptimi, gjykimi dhe vendimarrja
Përkufizimet rrugore dhe të trafikut
Sinjalet treguese
Sinjalet plotësuese
Panelet plotësuese
Ndalimi, qëndrimi, pushimi dhe nisja
Përdorimi i dritave
Lejedrejtimi
Përgjegjësia civile
Kufizimi i konsumit
1
Kur lëvizet në kohë me shi, duhet të rrisim distancën e sigurisë me mjetin përpara.
Saktë
Gabim
2
Largësia e sigurisë duhet të respektohet për të evituar përplasjen me mjetin që kemi përpara në rast frenimi të papritur.
Saktë
Gabim
3
Kur lëvizet në rrugë të mbuluara me dëborë, duhet të montohen të paktën në rrotat aktive zinxhirët ose duhet të kemi goma dëbore.
Saktë
Gabim
4
Në rast moti të keq, përpara nisjes duhet të ndërrohet lëngu qarkullues i sistemit të frenimit.
Saktë
Gabim
5
Fenomeni i humbjes së kontaktit të gomave me asfaltin e lagur ndeshet më pak kur lëvizim me goma të konsumuara.
Saktë
Gabim
6
Kur lëvizet në kohë me shi, duhet të manovrojmë me kujdes timonin.
Saktë
Gabim
7
Për të shmangur rrëshqitjen e mjetit është e nevojshme të frenoni menjëherë.
Saktë
Gabim
8
Largësia e sigurisë ndërmjet mjeteve duhet të respektohet vetëm kur lëvizim me shpejtësi të mëdha.
Saktë
Gabim
9
Kur lëvizet në kohë me shi, duhet?të rritet shpejtësia e lëvizjes por brenda kufijve të lejuar nga sinjalistika përkatëse.
Saktë
Gabim
10
Për të garantuar ndalimin e mjetit në distancën më të vogël të mundshme, gjatë frenimit duhet të kujdesemi që të përdorim goma në gjendje të mirë teknike.
Saktë
Gabim